Aprendre publicitat digital en xarxes socials i Google Ads, amb els millors professionals, pot ajudar a millorar les teves habilitats en la creació i execució de campanyes publicitàries en línia i com conseqüència, ajudarà a monetitzar el teu negoci, vendre més i augmentar els teus resultats.
La nova especialització online de ‘Digital Traffic Management i Publicitat Online’ de TecnoCampus (centre adscrit a la Universitat Pompeu Fabra), que es durà a terme a finals de febrer de 2023 i tanca inscripcions el proper 14 del mateix mes, et formarà per a conèixer en profunditat com optimitzar plataformes publicitàries com Google Ads i Meta Ads, com segmentar a la teva audiència, optimitzar els teus anuncis i mesurar el rendiment de les teves campanyes. També podràs aprendre sobre tècniques avançades com a remàrqueting i retargeting.
Amb aquest curs tindràs totes les eines de Trafficker Digital a les teves mans i podràs portar les teves habilitats de publicitat al següent nivell per a augmentar l’eficàcia de les teves campanyes publicitàries.
L’èxit d’un negoci en línia radica a crear la millor estratègia de publicitat digital adaptada al teu negoci. Ja no és suficient amb tenir una web i publicar en xarxes socials cada dia, per a aconseguir els teus objectius de negoci has de fer un pas més.
Les regles del joc han canviat, els influencers ja no funcionen, els algorismes de les xarxes socials ja no permeten tenir abast i ho saps. És el moment de passar al següent graó i aquest és la publicitat digital per a impactar amb la teva marca i aconseguir als clients que cerques.
El nou curs està coordinat per Pedro Rojas (@SeniorManager), consultor en Mitjà social Màrqueting i Estratègia Digital en www.theplancompany.com. Professor de Màster en Màrqueting Digital i RR.HH. 2.0 en diferents universitats i escoles de negoci d’Espanya, així com autor dels llibres: “Monetitza el teu Instagram”, “Com monetitzar les Xarxes Socials”, “Community Management per a Dummies”, “Community Management en una setmana”, ” Com preparar un Pla de Mitjà social Màrqueting” i “Reclutament i selecció 2.0”. Modera el blog: pedrorojas.es.
Tots els docents d’aquesta especialització són professionals referents en actiu experts i especialistes en publicitat digital amb més de 10 anys creant i gestionant campanyes en mitjans digitals. Aquests són: Elena Peinador, Nieves Pérez, Raúl Sucías, Mayte Serna i Pedro Rojas.
Descobreix el curs fent clic aquí.
Recent Comments