En un moment en què la bretxa de gènere en el sector digital continua sent una realitat preocupant, el TecnoCampus llança la segona edició del programa ADA, una oferta formativa 100% subvencionada pel Servei Públic d’Ocupació de Catalunya (SOC). Aquest programa està especialment dissenyat per a dones, prioritzant aquelles que es troben desocupades, amb l’objectiu de millorar les seves competències en màrqueting digital i facilitar la seva inserció laboral en un mercat cada vegada més tecnològic.

El context actual, marcat per una creixent demanda de professionals amb habilitats digitals i l’impacte desigual de la pandèmia en l’ocupació femenina, fa d’aquest programa una oportunitat clau per a les dones de Catalunya. El programa ADA no només pretén dotar les participants d’eines per destacar en el camp del màrqueting digital, sinó que també vol contribuir a la reducció de la bretxa de gènere i al desenvolupament econòmic de zones rurals.

 

 

Formació online i accessible per a dones de tot Catalunya

Per participar en el programa, les dones han d’estar inscrites al Servei Públic d’Ocupació de Catalunya i domiciliades a la comunitat abans de l’inici de la formació. Tant si estan en situació d’atur com si estan treballant però volen millorar les seves competències laborals, poden accedir a aquesta oferta formativa, que es realitza de manera online, facilitant la conciliació laboral i familiar.

El TecnoCampus, centre adscrit a la Universitat Pompeu Fabra (UPF), ha ampliat la seva oferta formativa, oferint una formació pràctica i orientada a les necessitats del mercat. Els cursos es poden realitzar de manera individual o agrupada, i les àrees d’especialització inclouen noves opcions en gestió de xarxes socials, estratègia de màrqueting de continguts i optimització de campanyes digitals, competències altament demandades:

 

  1. Curs Habilitats per a la transformació digital (40h)
  2. Curs Eines de gestió web (gestió de continguts) (40h)
  3. Itinerari en Disseny de comerços electrònics (40h)
    • Màrqueting online: disseny i promoció de llocs web (30h)
    • Curs d’Accessibilitat Web (10h)
  4. Curs Canals de promoció i publicitat en dispositius mòbils (40h)
  5. Curs Analítica Web (40h)
  6. Curs Promoció i negoci a través de les xarxes (40h)

 

Amb aquesta segona edició del programa ADA, el TecnoCampus consolida la seva aposta per la integració i el progrés de les dones en l’àmbit digital, oferint-los els recursos necessaris per potenciar les seves trajectòries professionals en un sector crucial per al creixement econòmic de Catalunya.

Troba més informació aquí.