Blog
S’inicia el curs de Comerç Electrònic al TecnoCampus, emmarcat en la segona acció formativa del programa ADA
El passat 10 de gener va començar el segon curs del programa ADA, que consta d’unes accions de formació del TecnoCampus, dirigides a dones principalment desocupades, per adquirir i millorar competències digitals, impulsar l’emprenedoria, el desenvolupament rural i reduir la bretxa de gènere.
Aquesta actuació està subvencionada pel Servei d’Ocupació de Catalunya i es finança amb càrrec als fons procedents del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència –Finançat per la Unió Europea- NextGenerationEU.
La proposta formativa online del TecnoCampus consta de 2 cursos i 2 itineraris de 40h (aquests últims estan formats per dos cursos cadascun), que es poden realitzar de manera individual o agrupats segons les necessitats i objectius professionals.
Les participants d’aquest segon curs de Comerç Electrònic, han estat 15 dones desocupades, residents en municipis de menys de 30.000 habitants i a la ciutat de Mataró.
La sessió inicial va ser presencial al TecnoCampus, on també es va lliurar el material a totes les participants. A partir d’aquí, i fins a l’últim dia, el curs es mantindrà en modalitat online i la formació es durà a terme pel docent Victor Domínguez Muñoz, consultor de màrqueting digital per empreses i professionals.
Les pròximes accions formatives del programa són:
- Itinerari Publicitat amb Adwords i Promoció en Xarxes Socials (de febrer a març 2024)
- Curs de Google Adwords i les seves aplicacions publicitàries
- Curs de Posicionament Estratègic
- Curs Analítica Web (de març a abril 2024)
Per participar-hi, cal que les dones estiguin domiciliades a Catalunya i inscrites al Servei Públic d’Ocupació de Catalunya abans d’iniciar l’acció formativa.
Descobreix el programa fent clic aquí.