Sabies que la professió digital amb major sortida laboral en l’actualitat és la de Trafficker Digital?

 

Els especialistes en publicitat digital (Ads) són els actuals responsables d’elaborar, gestionar i optimitzar les diferents campanyes de publicitat en internet, tant en Google Ads com en xarxes socials, amb l’objectiu d’augmentar l’atracció de nous clients, la visibilitat de la marca i la monetització de les accions digitals.

La principal funció d’aquests nous professionals és complir amb alguns dels objectius de negoci de les empreses a través de tècniques que atreuen trànsit d’alta qualitat per a després convertir aquests clics en conversions.

Un Trafficker Digital és la persona encarregada de la creació i desenvolupament de les campanyes publicitàries en mitjans digitals de la forma més eficient possible, així com de segmentar i optimitzar totes les accions publicitàries, amb la finalitat de generar el màxim de conversions possibles, però també d’augmentar les impressions i de fomentar els clics cap a la pàgina o web de destí.

La nova especialització online “Curs de Digital Traffic Management i Publicitat Online” de TecnoCampus (centre adscrit a la Universitat Pompeu Fabra), que es durà a terme a partir de febrer de 2023, et prepara en aquesta nova i puixant professió perquè puguis adquirir les habilitats i destreses necessàries per a exercir-la en empreses o pel teu compte.

 

 

El procés de gestió de Ads implica l’establiment estratègic de campanyes de publicitat que aniran a l’una amb els anuncis, els Traffickers Digitals s’encarreguen de posar en marxa aquest procés i de fer que funcioni.

Aquest nou curs t’ofereix especialitzar-te com a professional del Trafficker Digital, una de les sortides professionals més sol·licitades actualment en les empreses que necessiten potenciar el seu màrqueting digital.

 

El HUB4T de TecnoCampus ha dissenyat programes de perfeccionament professional i d’actualització, oferint aspectes únics i diferencials en el marc de cada formació. En aquest sentit, estudiant aquest curs, els professionals obtindran:

1. Certificat de l’Escola Superior de Ciències Socials i de l’Empresa centro adscrit a la Universitat Pompeu Fabra: Segell de qualitat de la UPF (Universitat Pompeu Fabra), la primera de l’estat en el rànquing O-Multirank.

2. Professorat expert: Equip de professorat format per professionals en actiu amb àmplia experiència
en l’àmbit de la Publicitat Digital i Ads Management.

3. Formació pràctica: Metodologia learning by doing. Cada alumne treballarà durant el curs el Pla de Ads del projecte que proposi i serà tutoritzat pel coordinador del curs. El Pla de Ads inclourà una campanya amb pressupost real, inclosa en el preu de la formació, aplicada al projecte triat i utilitzant les eines actuals.

4. Especialització professional: Aquest curs ofereix la possibilitat d’especialitzar a l’alumne en la professió de Trafficker Digital i incrementar les seves oportunitats laborals en empreses o com a freelance.

 

El curs està coordinat per Pedro Rojas (@SeniorManager), consultor en Mitjà social Màrqueting i Estratègia Digital en www.theplancompany.com. Professor de Màster en Màrqueting Digital i RR.HH. 2.0 en diferents universitats i escoles de negoci d’Espanya, així com autor dels llibres: “Monetitza el teu Instagram”, “Com monetitzar les Xarxes Socials”, “Community Management per a Dummies”, “Community Management en una setmana”, ” Com preparar un Pla de Mitjà social Màrqueting” i “Reclutament i selecció 2.0”. Modera el blog: pedrorojas.es.

Tots els docents d’aquesta especialització són professionals referents en actiu experts i especialistes en publicitat digital amb més de 10 anys creant i gestionant campanyes en mitjans digitals. Aquests són: Elena Peinador, Nieves Pérez, Raúl Sucías, Mayte Serna i Pedro Rojas.

 

Descobreix el curs fent clic aquí.