Blog

El HUB4T llança nous cursos de Màrqueting Digital per millorar l’ocupabilitat de dones del territori, dins el programa ADA

Novembre 7, 2023

El TecnoCampus posa en marxa el programa ADA, unes accions de formació per adquirir i millorar competències digitals, impulsar l’emprenedoria, el desenvolupament rural i reduir la bretxa de gènere.

Les participants són dones, prioritàriament desocupades, residents en municipis de menys de 30.000 habitants. Aquesta actuació està subvencionada pel Servei d’Ocupació de Catalunya i es finança amb càrrec als fons procedents Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència –Finançat per la Unió Europea- NextGenerationEU.

La tecnologia i la digitalització transformen la nostra societat i, per tant, el mercat de treball; i generen un món d’oportunitats i progrés, sempre que es garanteixi la igualtat d’accés a aquest món.

La bretxa de les TIC no només repercuteix en l’ocupació futura de les dones en un món cada vegada més tecnològic, sinó que també genera pèrdua de talent i de diversitat en la indústria tecnològica i la producció corresponent.  Per això, la diversitat en aquest àmbit esdevé prioritari per a les polítiques d’ocupació.

L’objectiu del programa ADA del TecnoCampus és millorar les competències digitals en l’entorn del Màrqueting Digital, Comerç Electrònic i Publicitat Online.

 

 

Per participar-hi, cal que les dones estiguin domiciliades a Catalunya i inscrites al Servei Públic d’Ocupació de Catalunya abans d’iniciar l’acció formativa, tant si són treballadores en situació d’atur com si estan en actiu (en aquest cas s’hauran d’inscriure a l’Oficina de Treball com a millora de feina).

La proposta formativa online del TecnoCampus consta de 2 cursos i 2 itineraris de 40h (aquests últims estan formats per dos cursos cadascun), que es poden realitzar de manera individual o agrupats segons les necessitats i objectius professionals:

  1. Itinerari en Disseny de Comerços Electrònics
    1. Curs de Màrqueting online
    2. Curs d’Accessibilitat Web
  1. Curs Comerç Electrònic
  1. Itinerari Publicitat amb Adwords i Promoció en Xarxes Socials
    1. Curs de Google Adwords i les seves aplicacions publicitàries
    2. Curs de Posicionament Estratègic
  1. Curs Analítica Web

 

A finalitzar el curs, la participant rebrà un certificat atorgat per TecnoCampus, centre universitari adscrit a la Universitat Pompeu Fabra, una vegada superada amb èxit la formació, juntament amb l’acreditació del Servei d’Ocupació de Catalunya.